Dagje shoppen

13 november 2016 - Velsen-Noord, Nederland

Prachtig mooi weer af en toe zelfs zonder jas buiten gelopen (maar dat lag meer aan de nationale opvlieger dag die er was ) uiteraard hebben we primarkt bezocht en leuk geslaagd voor truien en vesten .....neeee die hebben ze bij ons niet
Volgende missie was etalage fenwick dit jaar als thema Beatrix Potter ook 1 van mijn favoriete, snel een paar foto's gemaakt want we stonden ook dit jaar niet in de rij ...we hebben inmiddels ruime ervaring..
Toen op zoek naar de pondschop voor honden kleedjes ....helaas die waren er niet meer dan maar tandpasta,leesbrillen en dethel
Onze volgende missie was body olie van drogist Boots ook daar voor geslaagd en nog in de aanbieding ook dus kunnen er nu een jaar mee doen ,savond heerlijk een pizza gegeten aan boord in het restaurant en moe en versleten ons terug getrokken naar onze hut waar het al vroeg donker was en er alleen maar gesnurk te horen was (daar ga ik van uit want we weten echt van niks meer )